FAQ

Kā veikt pasūtījumu

1. Pasūtījumu var veikt, aizpildot anketu mūsu mājaslapas sadaļā Nosūtīt pieteikumu, vai sazinoties ar mums pa tālruni vai e-pastu, kas norādīti sadaļā Kontakti.

2. Pēc pasūtījuma datu precizēšanas Jūs saņemsiet rēķinu par sniegtajiem pakalpojumiem.

Vai Jūs, rakstot akadēmiskos darbus, izmantojat GPT?

Neskatoties uz to, ka AI mūsdienās ir visur, mūsu speciālistu rakstītie darbi ir 100% oriģināldarbi. Mēs garantējam, ka katru pasūtījumu veic pieredzējis speciālists, nevis AI.

Kā es varu būt pārliecināts/-a par darba kvalitāti?

Mūsu uzņēmums jau vairāk nekā 10 gadus veiksmīgi strādā akadēmiskā darba attīstības jomā. Mūsu uzņēmumā strādā pārbaudīti un rūpīgi atlasīti speciālisti – augstskolu pasniedzēji, mārketinga speciālisti, uzņēmēji, kā arī Eiropas un Latvijas labāko augstskolu studenti un absolventi. Esam radījuši vairāk nekā 10 000 kvalitatīvus darbus un projektus. Majasdarbs nemitīgi tiecas attīstīties un pilnveidoties, un mūs motivē saņemtās pozitīvās atsauksmes. Tāpēc ikviens no darbiem tiek veikts godprātīgi un ar maksimālu atdevi.  Uzticieties mums, un mēs Jums nodrošināsim augstas kvalitātes darbu.

Vai es varu komunicēt ar savu speciālistu?

Tā kā mēs ievērojam procesu konfidencialitāti abās pusēs, visa saziņa par Jūsu darbu notiek ar mūsu administratoru starpniecību. Administratori ir pieejami 24/7 un ātri atbild uz Jūsu pieprasījumiem. Jūs varat būt droši, ka mēs parūpēsimies par Jūsu vajadzībām un komentāriem, un speciālists tiks detalizēti informēts par visu nepieciešamo, lai darbs tiktu veikts atbilstoši Jūsu sniegtajiem norādījumiem un vēlmēm.

Kas notiks, ja darba izpilde kavēsies?

Tas ir ārkārtīgi rets gadījums. Balstoties uz savu pieredzi šajā jomā, mēs zinām un pilnībā izprotam termiņu nozīmi, un uztveram tos ļoti nopietni. Ja neparedzētu apstākļu gadījumā darbu pabeigšanas termiņš mainās, mēs par to iepriekš informēsim un piedāvāsim Jums kompensāciju par kavējumu.

Labojumi

Bezmaksas korekcijas ir iekļautas darba izmaksās, ja tās ir saistītas ar pasūtījuma sākotnējiem nosacījumiem. Ja Jūs vai Jūsu skolotājs/pasniedzējs vēlēsieties veikt papildus korekcijas pie iepriekš saskaņotajiem nosacījumiem, piemēram:

– darba tēmas maiņa;

– jaunas nodaļas rakstīšana;

– darba formas maiņa atbilstoši jaunajām vadlīnijām;

– darba iesniegšanas termiņu maiņa.

Attiecīgi šie labojumi tiks veikti par atsevišķu samaksu. Lūdzam iepazīties arī ar sadarbības pamatnoteikumiem šajā saitē: Noklikšķiniet šeit

Apmaksas veidi

50% uz 50%

Pirms pasūtījuma izpildes Jums jāapmaksā 50% no saskaņotas summas, pēc maksājuma saņemšanas mēs ķeramies pie darba. Kad Jūsu pasūtījums būs gatavs, mēs nosūtīsim Jums ½ no darba un gaidīsim atlikušo 50% apmaksu. Tiklīdz mēs saņemsim rēķina pilnu apmaksu, mēs nosūtīsim Jums visu darbu.

100%

Pirms pasūtījuma izpildes Jums jāapmaksā 100% no saskaņotas summas un norādītajā termiņā Jūs saņemsiet gatavu darbu.

*Pakalpojuma apmaksa ir iespējama ar bankas pārskaitījumu.

Konfidencialitāte

Jūsu vēršanās pie mūsu kompānijas paliek pilnīgi konfidenciāla un informācija, ko sniegsiet nekādā gadījumā netiks izpausta trešajām personām.